آبدانان

آبدانان و عکسهایی از مناظر و آثار باستانی آن

آبدانان

آبدانان و عکسهایی از مناظر و آثار باستانی آن

عکسهایی از آبدانان

 

abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
Picture 202abdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananmobail koh
abdananabdanan
abdananabdanan
abdanan (3)abdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan
abdananabdanan

نظرات 10 + ارسال نظر
اسحق جمعه 7 مهر 1385 ساعت 20:43 http://www.esakgh.mihanblog.com

قصدم ناراحت کردن شما نبود دوست عزیز. امیدوارم من و با بزرگواری خودتون ببخشید. فقط یه شوخی بود. ولی راستش و بخواهی بعضی از عکس ها رو من قبلا جای دیگه هم دیدم و احساس می کنم ترکیبی هستند. ولی اصلا مهم نیست. نفس کار شما بسیار عالی است امید وارم موفق باشی به خاطر کارتون بهتون تبریک می گم. امیدوارم بتونم بهتون کمک کنم اگر بخواهید.

هیرو دوشنبه 17 مهر 1385 ساعت 01:56

عکسهای زیادی دارم چطور بفرستم

سلام منم اسحق جمعه 28 مهر 1385 ساعت 22:51 http://www.esakgh.mihanblog.com

خوشحال شدم از سر زدنتون دوست و همشهری گرامی.
اگه تونستم حتما چند تا عکس توپ براتون میفرستم.
به امید دیدار آقای نصیری

وی مستر یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 08:19 http://ilam-miras.ir

سلام--- لینک وبلاگ شما به عنوان یکی از وبلاگهای که در زمینه معرفی جاذبه های گردشگری استان فعالیت می کند در وب سایت سازمان درج شده است امید است که همیشه موفق باشید

گوهری شنبه 2 دی 1385 ساعت 21:03 http://gowhari.blogfa.com

با سلام . برای شما و همه ی دوست داران وطنم آرزوی بهروزی و پیروزی دارم.در زمینه ی معرفی وشناساندن آبدانان عکس های شما گویا و رسا است.امید که ادامه دهید وبیشتر کار کنید.من هم به نوبه ی خود کاری را شروع کرده ام .
وبلاگی با نام ‹‹ چه وره ›› راه اندازی کرده ام. در این وبلاگ از فرهنگ ،ادبیات،اجتماع و تاریخ آبدانان سخن گفته می شود.در صورت تمایل در کنار عکس ها از متن وبلاگ نامبرده با ذکر منبع جهت معرفی کامل تر استفاده کنید. اگر ادرس وبلاگ مرا معرفی کنید سپاسگزار هستم.

سید محمد نوری پیرایش سبحان آبدانان یکشنبه 22 بهمن 1385 ساعت 16:55

سلام. و خسته نباشید .با تشکر از تمامی زحمات شما که در باره ی طبیعت قشنگ شهر مان کشیده اید و با آرزوی موفقیت شما دوست گرامی.

حشمت شنبه 18 فروردین 1386 ساعت 13:49

سلام بابک جان
کارتون حرف نداره امیدوارم در این زمینه موفق تر باشید

کیوان پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1386 ساعت 20:21 http://bjikurdestan.blogfa.com

سلام ئه رز که رم وه بابه ک ئه ز یز
ته بریک ئه شم وه ت
کارت فره ئالیه
پایار بوو یی
کوچکت کیوان



[ بدون نام ] شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 18:53

آیت
کار شما رادیدم و مایه خوشحالی است بسیار بهتر بئد اگر در رابطه با پوشش مردم و فرهنگ مردم هم عکسهایی تهیه میشد شاید بگویید که خودتان چرا اقدام نمی کنید چون که من وبسیاری از دوستدارن آبدانان از زیباییهای آن بدور هستیم به هرحال
متشکرم

عارف چهارشنبه 10 مرداد 1386 ساعت 13:53

سلام
عکسهای بسیار جالبی گرفته اید و این نشانه ذوق شم است .
تبریک میگم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد